Thursday, August 11, 2011

Back stage Lover

Say hi ,but not really want...
hmmm, aku pon tak tau..
tarik set,
pasang lampu sebab nak kasi cerah stage asal kene muka pelakon,
setiap hari bersihkan stage, hormat stage.
Semuanya bila curtain tertutup.
Di sisi tempat audien menonton jarang melihat aku,
kerana aku sang perilaku.
Adakalnya aku disanjung apabila ada curtain call, tapi itu hanya pada persembahan berakhir dan terakhir, 
takpe aku tak kisah, asalkan perjalanan show cantik dan baik,huhuhuu...
tak kisah tak dijulang sebagai wira atau pujangga
apa yang aku harapkan semuanya berjalan baik di atas stage,
pastinya aku akan memandang jauh dari sudut lage curtain akan kelancaran itu.
terus memandang jauh
kian jauh
sangat jauh
asalkan mereka yang berada di atas stage itu berbahagia dengan permainan mereka,
kerana aku seorang BackStage Lover :)

No comments:

Post a Comment